Thursday, 10 November 2011

Balognise Spageti simple simple saja!

Assalamualaikum!!

aku ni bab makan, laju bebenor. tadi nengok kat tibi chef masak spageti, aku pon meroyan nak buat jugak! dasar! tak pe kan? kalau makan kat kedai karang, mahu berjijis spageti bawah meja anak kau teraburkan! malu!!!

 aku rasa, resepi spageti ni tak yah tulis kat sini la kot! buang karan! banyak ngat orang dah letak resepi spageti ni... ape kelas nak print nenek kebaya punya resepi kan?? jamu mata nengok gambaw bulih lah!!

jom cuci mata!


bahan-bahan nak buat spageti ni.. eh bawang tu takmau guna bawang merah macam aku tu ea? pakai bawang poland! baru omputeh! ape kelas kau nenek pakai bawang india neh?


suka packaging baru daging kisar ramli ni...senang sikit nak masak, kalau dulu tu, dok bergumpal dalam plasti bentuk tiub tuh! ya rabbi.. payah nak keluarkan dagingnya.


hasilnya.... boleh la.... ade rupa, ade gaya.. bak kata pepatah,
"GAYA.MUTU.KEUNGGULAN"


ape lagi... ngap lah!!!!

4 comments:

HappyIrfa said...

AKU PUN SELALU GAK WAT CAMNI.
ANAK2 SUKA LAKI LAGIII SUKA.
DIA OMPUTEH SIKIT.AKU JE SUKA MAKAN NASI NGAN IKAN REBUS CECOH BUDU

Yellow said...

huk huk huk.. aku budu tu aku wat kuah!! tu lah.. "org luar" blaja makan budu!

MAZ said...

sedapnye nak la masak kan tuk aku woi... aku malas masak skrg... tu yg mkn sekali 1 hari je...

Yellow said...

ceh.... ko chef tersohor.. nak ke makan masakan aku yg hina ni???