Wednesday 22 June 2011

Sekelip mata Dia ambil perhatian ku...

Parking kereta, uish.. dapat lak parking betol2 depan bank neh!! biasa susah!!
masuk bank, amik no giliran, duduk dan menunggu sambil mengerling jam tangan (okay, masih sempat... got another 30 mins to end my lunch hour)

no ni dipanggil dan saya ke kaunter utk dilayan.... puan, boleh saya bantu?? Oh yea saya nak print penyata bank utk housing loan saya...
Boleh saya dapatkan account no?
.
.
.
Maaf puan... ni bukan no account kami... sebenarnye puan buat loan dari bank mane ye? boleh saya dapatkan ic?
sambil terkial2 mencari ic.... wait a minute... ni OCBC kan?? nope... this is HSBC mem..
OMG!!!! nak terkeluar bijik mata.... its okay dear.... its my mistake...
dalam malu yang amat sgt... terus keluar, idup enjeng... berderum ke OCBC Bandar Puteri Puchong..
otw, call my shoulder to cry, mr Hafiz Lazim... mula2 gelak, pastu nangis.... kah kah kah how Allah can take your attention away in couple of minute je teman!!! kan??
sebenarnye saya nak kesini...



Alhamdullilah... selesai juga kerja saya hari ini... :)

Teman2... saya agak pelik.. macam mane saya boleh masuk ke bank yang ade sebesar2 alam logo HSBC tu? dan yang paling penting... angka giliran saya ade HSBC sebesar2nya.. paling atas!!! Ya Allah.. betapa besar kuasa Mu!!!


No comments: