Wednesday 22 June 2011

Dugaan...

Salam...
Sejak dua menjak ni.. macam2 dugaan yang datang... bermula dengan emak sakit yang berlarutan, nenek dimasukkan ke ward (sakit tulang) anak kecil cirit, muntah selama sebulan... dan diikuti anak lelaki cedera di taska.... semua ini dugaan ... dan saya harus terima dengan redha... saya mesti kuat!!! saya mesti jaga harta(anak2) saya.. saya tak boleh cepat melatah....

kemudian... diikuti pulak dengan keadaan suami yang tak berapa sihat, dimasukkan ke ward, menjalani pembedahan.... Alahamdullilah... Syukur... semua selamat... Aisha dah makan semula...(dia sgt kurus sekarang) Telinga along dah cantum lukanya semula... dan saya harap... suami pon boleh balik cepat rehat dirumah..(senang sikit jaga dirumah.. tak payah saya mengangkut budak2 ke ward setiap hari.. :))

Ape2 pon... terima kasih Ya Allah... atas kesempatan yang Kau berikan utk diriku sehingga ke hari ini, menghirup udara dibumi ciptaan Mu... semoga aku diberi kesempatan utk menjaga amanahMu hingga ke Akhir hayat ku...

 Aisha yang keletihan


 Kesian dia..


Kesian telinga Along... :(

sekian dulu... :)

No comments: