Saturday, 2 March 2013

Sup lobak putih

Lantak la org panggil ape,aku tahu nama kampung je, sup lobak putih... oh ye Dato Sri sibuk jaga kesihatan skang, kengkonon nak makan lobak puth, nak cuci buah pinggang. Nk lawas shi shi.. aloh laaaa cumil sgt panggil shishi... dato ni... eh boleh larutkan batu karang juga!

Aku pon buat, tak makan kalu, siap! Puan sri mandikan ekau ngan sup tu.. jaga2

6 comments:

Rumah Kuning said...

yg tepi sup tu apa? terjegil biji mata nengok tapi tetap tak tau apa dia.

Maziati Mazlan said...

Rk,
Jgn dok tanya sgt laaaaa.... tu la dia tauhu goreng pedas terbengkalai sebab anakanda bongsu menangis tak berhenti sbb kena buli ngn kekanda...

Haih.. hajat dihati nk jd supermak...

NenetPenne (NP) said...

masa i kena chicken pox, i ate this sup lobak putih...sedap sedap sedap...

masak lemak pun okay jugak....

Maziati Mazlan said...

Apesal xleh coment kat blog NP? Woh aku kena block kah?

Irfa said...

mmg bagus tp rasanya kurang gemar
kalau gi cameron..suka beli lobak putih sbb nampak fresh sgt.tp x makan pun..bg jiran.rasanya jiran tu makan ke buang?hahaha

Maziati Mazlan said...

Wahhhh! Aku nak jadi jiran ko la irfa! Skang jugak! Boley?