Saturday, 16 February 2013

Ekzos moto..

Nak gelak ke? Nak nangis ke, nak buat ape ni.....

Pagi tadi dgr afiq menjerit2... apehal?

Rupenya....

Okay terkena ekzos moto..... satu kampung dgr suara dia...

5 comments:

Rumah Kuning said...

betis ke kaki tuh?

Maziati Mazlan said...

Hahahaha tu kejadian betis ye cik su.... saba je lah kan? Moto tu dah parking luar pagar dah... dia sendiri cari ejos moto tu utk ditalakan betis... huhu... terebih dha mungkin... kreatif sgt...

Rumah Kuning said...

nasib baik anak teruna, kalau anak dara, rugi rm1000 sbb berparut.

Irfa said...

Ngeri ngeri
bdk2 ni kan mmg buat maknya sakit dada dgn sifat ingin thu yg melampau itu
dah ok blum?

Maziati Mazlan said...

Dalam pantang ni, selain bg susu kat adik dia, keja mak dia adelah mengurut dada dan makam ubat pening kepala.. hahahaha

Okay dah wei.. dah parut hitam. Tgn dia plak sibuk korek2 parut tu