Wednesday 18 April 2012

cerita bergambar!!

pada suatu petang balik dari taska, perut kelaparan, lalu mkan popcorn abah beli dari pasar malam Sungai Udang Klang.

Habis lah!!!! mama marah!!! mama baru lepas moop!! esok wan nak datang!!


Sasa!!eee sibuk la budah kecik ni...


okay datang sorang lagi sang cleaner... "Abang! abang! biar ayiss tolong!!!"


haa.... okay tak Along? Sasa dah sorok Ayiss dalam stor!! skang kita boleh kemas tanpa Ayiss... :) ngeh ngeh ngeh... kita berkuasa!!!


kejadian: mama naik mandi
Photographer: Acu
Provoker: Juga Acu
Tukang histeria: Mama dia
Tukang balik, tengok umah dah bersih: Abah dia


Pelakon Utama: Ye anak anak riang ria main vacume, sampai bangkai cicak pon sedut masuk vacume! habis vacume aku bau bangkai!! oh ye.. mereka juga menyedut sesama sendiri ye? terutamanya rambut Sasa!!

3 comments:

Irfa said...

mana ko pegi?lama menghilang

ko dera anak yer?bagusla tu dah pandai tolong mama ;)

MAZ said...

Wei suka aku cite Bergambar ko.....rindu bakal menantu aku yg rajin tu si afiq......

Yellow said...

aku tak pegi memana Irfa oiiii ade je melayan bebudak ni hah.. sibuk!! aku tak dera la.. mereka yang mendera diri mereka sendiri


Rindu kalau, meh la datang bertandang!