Wednesday, 19 October 2011

Murtabak Raja..

Murtabak Raja. Kegilaan adik aku Mazwan... tak kurangnya aku. Anak2 pun suka makan. Tapi nak beli jauh kemain! nun balik kampung baru ketemuk. Tapi tak pernah pulak, lalu depan kedai dia, pintu kedai buka.. tak de rejeki... tapi rezeki selalu datang tak disangka! Mak mertua I selalu kirim you... kekadang, ade lagi dalam peti, dah dapat yang baru! 2, 3 lagi tuh! yang dalam peti bukan tak makan, tapi simpan sebab sayang nak makan... boleh?? hahahaha... Harga? ntah la.. tanya mak mertua, selalu jawab tak tahu.. ma pakai baya jah... kirim kat kawan2... beli reramai... hmm cari kotak, tak ketemuk! mesti ada.. mata aku je rabun! Tapi sekarang ade dengar cerita Murtabak Raja Ada kat Myden Subang! Sejauh mana kesahihan nya aku pon tak tahu... ce gi cari... kalau jumpa, roger2 leww!!

Packaging Murtabak Raja... yang ni... daging..


Hah ... hamik.. tebal kau isi dia... makan sepotong, burp! kenyang...
Oh ye.. jgn buat cam perangai aku eh? tak saba2 nak makan, goreng ngan api yang besaw tak hingat, nanti jadi kejadian hangit diluar, sejuk didalam... masukkan ke dlm oven atau microwave, lebih selamat..


Model Murtabak Raja... perlu ke buat muka cenggitu???

1 comment:

razak yaakob said...

Murtabak Raja ori dari kelantan juga dijual di Honey3, Tingkat 2, Bangunan Medan MARA, Kuala Lumpur. layari www.murtabakrajaon9.blogspot.com