Friday 16 September 2011

Biarkan saja kartu2 itu...



Aku pon tak tahu ape tu kartu!!!


Yang penting,
Indahnya kalau dapat berbaring, makan cekodok, minum kopi tepi kolam ikan pada hari sabtu
Yang mana mlm semlm boleh tido lewat melipat baju setambun mcm Gunung Stong!


Buat mase sekarang, berdoa semoga Allah bagi saya assistant utk siapkan melipat baju sebelom hari Ahad muncul.....! assistant dlm bentuk ape pon kite tak tahu, tapi biasanya, kuasa melipat akan menjadi triple kali ganda laju, pastu tetiba je? ehhhh???!!! habih doh??? walauwei!!!!!!!!

Esok, ade...

Gulai lemak ikan tongkol, nasi putih dan sambal (version mak sedara aku)
Kuah kacang, nasi impit (version Mak Njang Ani Akob PAtin House)
Rojak Buah (version mak sedara jugak)
Choc Brownies (version Pn Naza)
.
.
.
.

the best ever yang aku penah makan!! iaitu mee kari laksa!! (version mak sedara yg rock!!)
Rock habis mee kari ni, lepas makan, korang boleh nyanyi ... "tinggi2 kelapa bali!!!!"
hahaha tak abis2 lagu tuh!!!
tapi cuak!!! boleh masak ke semua ni???


dengan kain baju melambak, sinki nak runtuh??? hahahaha
sabo je lah!!!
semoga jap lagi dapat hidayah untuk aku control keadaan ni, jgn keadaan control haku, sudah!!!





Ayok!!! kita berusaha!!!!





p/s: jemput datang ke rumah kami...!!! kite borak2 cerita ceriti!!! psssttt!!!! tadi sepupu ( Abg Yu ) dah calling2!!! ayoyo!!! cuak seyyy!!!! nak balik nak balik!!!!! Aisha Maisarah!!!! tolong mama!!! hamik mama kat opis ni cepat!!!!! mama pengsan dah ni!!!


No comments: