Friday 15 July 2011

MRJ from JB!!

MRJ (Molek Roti John) best giler... hari2 (kalau baru gaji lah!!!) pi beli kot. Ade roti john Rusa, Burung Unta, Daging yang superb! Ayam, byk lah... Tapi yang saya sebut tu yang tested la... Bukan roti john je produk die, byk lagi... burger, ablong(betui ka eja ni? aku tau makan je) byk lagi la... saya dok snap menu die asyik tak clear!! menci tau.... located betol2 simpang u turn kat umah saya. Sedang elok buat U-turn, "mama! nak roti john!" kalau baru gaji... kompom mama die jawab.."okay" kalau tgh bulan aka ujung bulan..."ish mama dah masak nasik okay? tak yah roti2 lagik.." hehehe kopak den... Rm6/sebatang.... hah amik!!! kalau hari2? tak ke botak kapla?



Caya lah!! bro yang kurus sket tu kalo die yg serve... memang rich... balckpaper, tosen ailen byk giler, mayonis... walauwei.... sayor... krup2 lagik... 




Afiq lekat di cellahhh.... "Acu... kereta acu ni kecik sgt la.... Afiq tak leh bangun ni... lekat... angkat la acu..." lama la nak tunggu turn... mcm2 aktiviti berlaku sambil menunggu... ni tak termasuk aisha buat terjun bebas lagik neh!



ooppsss.... roti johnnya nanti saya taruk disini... tak leh upload... mungkin terlalu rich... berat nak upload... :)

No comments: