Sunday 6 May 2012

Hari ini hari Isnin

Seperti biasa, hari Isnin, adalah hari lemau sedunia, nak nak hujan dari mlm tadi hinggalah kepagi tadi. (cube kira ade berapa kali "tadi" disini)


ade beberapa kepelikan disini... yang paling pelik.... aku cuti sabtu hari tu(wesak katanya) walaupun demam aku gagahi melipat baju, menyusun semua baju yang dah dibasuh ke dalam almari di tingkat atas..


bila aku turun, aik???? ade satu lagi sebakul besar baju yang baru dibasuh, belum disidai disisi mesin basuh aku.


dari mana datangnya baju sebanyak ni? mcm sebulan tak basuh baju kot!!?? padahal cuti sampai hari selasa tu minggu lepas!! (labour day sambung cuti adik kawen)




mari nyanyi lagu yuna "ini tidak adil tidak adil..." sambil air hidung merembes tanpa sempadan!!!!

1 comment:

Irfa said...

aku balik kg hari rabu lepas..balik sini hari ahad..kain baju tak berbasuh menimbun ;( nak nanges je rasa