Thursday 15 December 2011

usah terlalu gusar dgn urusan di dunia

geram, sedih, kecewa dan hampa... (eh hampa tak sama ngan kecewa ke?) ape ape la... yang penting, aku dah buat yang terbaik, dah berusaha apa yang termampu, dan selebihnya, aku berserah kepada Allah! Dia tahu ape yang terbaik untukku, keluargaku...

:) serius ayat aku.. tapi serius, down sesangat dah ni... tapi teringat kat pesan seorang guru kat saya, "jangan biarkan kegusaran, ketakutan menghadapi kehidupan didunia melebihi ketakutan, kegusaran kita terhadap amalan kita kepada-Nya diterima-Nya atau tidak"

jadi setelah berusaha bersungguh sungguh, bertawakal lah kepada-Nya. sesungguhnya Dia maha mengetahui ape yang terbaik utk kita... :)



**rasa takmau balik umah. tengok je table top ngan formwork tak cabut cabut lagi tu, buat hati aku sakit, mata sakit!. rasa nak marah marah pon ade. haih....

No comments: