Monday, 21 November 2011

anak sape lah ni....





lokasi : ntah... setahu aku, abah dia tgh test seluar!!!



aku dah larang okay, tapi mengamuk ya ampun!!! jadi?? aku lepaskan aje... daripada orang kiri kanan nengok anak aku terpekik terlolong macam kena dera ngan mak dia. walhal???? dia tak menahan nak beraksi mcm ni okeh??? ape ape lah!! yang penting... lepas snap gambo, aku dok jauh jauh sket dari pintu tu.. tak kuasa eh nak duduk tunggu depan tu. silap silap hari bulan aku kena tanggap ngan JAGA....

2 comments:

HappyIrfa said...

kelakar la..adoi.camner apaknya try suar tu?

Yellow said...

muahahaha tak tahu!!! saya diluar!! hahahahaha