Sunday 14 August 2011

Bila Tulang 28 kerat bekerjasama!! :)

hahaha kenapa mesti 28 kerat?? patutnya 4 kerat je kan? Dush!! hahaha memang la wei.. dah yang pergi tu 7 org semuanya, darab 4 jadi, 28 kerat lah!!! ape2 la labu!!

Last week, time semua orang kerja gomen kering, orang keja prebet cam aku tengah kaya seminit, seminit je tau!! seminit!! Hafiz & Co. telah menshopping raya... malang nya kejadian lain yg terjadi dan semseti nya ape yang dicari tak diketemui... :( hampa lagik...

Acu dan kakak... adekah ini baju raya??? sila la serius dlm hal ini... mama sudah patah kaki weh!! abah saya pulak sgt cerewet!!

hoh!! sorang lagik... apesal ek budak2 kalau dapat pakai sweter gini terus nompat2 supo ike??? kah kah kah!!!


hah!!! kau larat nak jaga si kenit neh??? ade ke bawah meja ni die lalu lintas? takde traffic light nak....korang jaga seminit tengok!!! aku tabik spring la kalau kau berjaya buat die duduk ayu dipangkuan kau!!! aku blanja chocky-chocky 7 keturunan!! hahaha hoi3!! main je...

kau tengok! kau tengok! aku nak luruh jantung dah cari die... tadi baru depan mata.. pejam, celik dah bawah baju..



Aksi anggota penyelamat sedang menyelamatkan seorang mangsa sesat atas pentas rekaan semata!!! ade ke patut budak pompuan ni tolak pintu(konon2) tu kekuat? pastu meninjau2 kawasan? ade ke patut? mase ni abah die muka dah turn to green!! tersangat marah! sebab kat tepi stage tu ade tulih...















"Jangan Duduk di atas pentas"
hah hamik nak! anak aku, jangan kan duduk! terus berlari gajah, dengan rakuskan mengdeclare pentas itu Aisha Albab yang punya!!!






Takpe.... Acu ade penyelesaian nya!!!!!
















tadaaaaa!!! hah hamik... tiga2 sekali hangkut kasik masuk ini trolley... aku : mazwan, semua org pandang ko la... bawak turun la... malu weii... Mazwan : Ah lantak la... yang penting, selamat dan tak hilang!!! kuruih aku jaga anak ko... lain kali tak mau ikut korang shopping!!! hahahaha!!!




pastu Acu terpaksa akur yang mama & abah TERgedik santai nak pi urut badan bayo seringgit!!! nak beli tak mampu nokkk!!!


hah memang kalau IOI bankrupt pas2 ni.. memang keje kiteorg.. mana tak nyer bayo seringgit, passengger lapan!!!  korang tengok laki aku syiookk bangat deh kena urut!! si SASA tengah nak tarik semula duit seringgit dlm kerusi tuh!!! Adoi!!!


No comments: