Friday 22 July 2011

Aku terima bunganya...

Terima je lah!!! yang ko letak kat kusi melayan tetamu aku neh buat apo??? kang aku bawak balik, ngaku aku punyer kang... melopong ekau Ana!!!

kalau 3 kuntum, aku tau la... "i lap you"... kalau 5 kuntum... mungkin "bunga konvo tepi picc kot?"



sampai hati die kan? mulut talak pakai insuran nok!!! pedulik kan? yg penting hantar kat receptionist okay!!! no flower delivery... from my bottom of my broken heart, hah ape lagik.. from shoulder that make me cry... kah kah kah... gambaran sebenar... ko ske kan?


Alololo... ske... bukak cepat!!! nak makan!! lapo.. abih mintak lagik... len kali mintak hok beso sket... anak ramai katanya!!!



to en.zuha.... budak ni ngada... buat perangai... tak yah bagi bunga... die saja buat jiwa kacau ... cepuk je... jgn bazir duit beli bunga hidup, beli bunga plastik kat ikea je... boh dlm pasu ade baiknya!! :P

weh... kantoi filipino tu main telipon mase keja.... amik gambo bagi boss besaw!!!

No comments: